27 Haziran 2011 Pazartesi

Paris bekle beni

Yine düşüyorum yollara. Nasıl kelebekler uçuyor içimde her seferinde. Rotamız Paris. Yıllar önce  gitmiştim bir kere, ama hazırlıksız, kısa bir geziydi, aklımda kalan sadece Şanzelize ve Eyfel kulesi. İlk defa gidiyor gibiyim dolayısıyla...

Bu seyahat bana hediye, hayatımda aldığım en güzel hediye :) Sadece 2 hafta önce aldığımdan çok detaylı hazırlık, araştırma yapamadım, ama seyahatin doğaçlama olanını da seviyorum, planlı olanını da...

Yine de hediyemi alır almaz seyahat hazırlıkları başladı, hemen google maps’te haritamı oluşturdum, bir Paris kitabı aldım. Haritamda şimdiden belli başlı gezilecekler yerler, bir kaç kafe (on-on beş de olabilir), yemek yiyecek bir kaç şık restoran, ünlü pastaneler, alışveriş yerleri, bit pazarları işaretlendi bile :)

Seyahatim yarından sonra, Çarşamba bu saatlerde Paris’te bir kafede kahvemi içtiğimi düşündükçe heyacanlanıyorum. Bakalım Paris bana ne güzellikler sunacak..

Paris bekle beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder